Automatisch document verwerking

 

Facturen, pakbonnen en verzendetiketten. Vaak wordt een enkel artikel met meerdere klantspecifieke documenten verzonden richting de klant.

 

Automatiseren en verhogen betrouwbaarheid

Oplossingen waarbij binnen enkele seconden een te verzenden artikel wordt verwerkt naar een verzendgereed postpakket. Nodema biedt in samenwerking met Caljan complete documentverwerkings systemen. De systemen voegen gewenste informatie toe aan binnen en of buitenzijde van de verzendverpakking. Dankzij geïntegreerde controlesystemen gebeurd dit foutloos.

Voordat een artikel gereed is voor verzending doorlopt deze een aantal fases waarin informatie wordt toegevoegd. Voor elke fase binnen dit logistieke proces is een automatiseringsoplossing beschikbaar.

 

Vergroot de loyaliteit van de klant

Naast het verhogen van betrouwbaarheid en het versnellen van de doorlooptijd is er een derde onderscheidend voordeel, het toevoegen van klantbeleving. Aan de hand van beschikbare klantinformatie en besteld artikel kan de klant ingedeeld worden in een klantprofiel. Met de samenvoegsystemen kan er klantgericht promotiemateriaal en klantacties toegevoegd worden aan de verzendverpakking. Vergroot de loyaliteit van de klant en de kans op vervolgbestellingen.

 

Voor document management oplossingen worden drie verschillende systemen ingezet:

 

Print & Pouch- afdrukken verzendocumenten, vouwen en aanbrengen
Print & Place- realtime afdrukken en toevoegen
Print & Merge- toevoegen klantgericht materiaal

Neem contact op
Heeft u deskundig advies nodig? Neem gerust contact met ons op. Dat kan via onderstaand contactformulier of bel ons op 0294-411985

.

Print & Pouch

De ‘print & Pouch’ systemen worden vaak ingezet bij B2B verzendingen. De ontvangende klant bespaart tijd omdat deze zonder openen van de verzendverpakking exact de inhoud kan achterhalen en kan verwerken.

U als afzender kan met Print & Pouch in één stap pakbonnen en facturen afdrukken, vouwen en toevoegen aan de buitzijde van de verpakking. Dit alles geautomatiseerd en met extra controle systemen.

Print & Place

De identiteit van het product wordt gecontroleerd en vervolgens worden alle gevraagde document afgedrukt en verzameld. Middels een toevoersysteem worden deze documenten bij de bestelling gevoegd. Het Print & Place systeem is goed te ingergreren in bestaande logistieke processen.

Print & Merge

Als verzender is er vaak al voldoende informatie om een profiel van de klant te maken. Met de ‘Print & Merge’ systemen kan deze kennis omgezet worden naar klantloyaliteit en vervolgbestellingen. Voeg volledig geautomatiseerd klantgericht promotiemateriaal of acties toe aan de verzending. Dit systeem gecombineerd met de creativiteit van uw marketingafdeling levert gegarandeerd een enorme toename aan vervolgbestellingen.

Meer weten? Advies, een vraag of verbruiksmaterialen nodig?
Vul ons contactformulier in of bel 0294 – 411 985.